Egy telefonközpont feladata minden esetben az, hogy egy vezetékes számon egyszerre több hívás is fogadható, vagy éppen indítható legyen. Azonban amikor megveszünk egy ilyen rendszert, biztosak lehetünk abban, hogy tudnunk kell, hogy mekkora mennyiségű mellék az, amit kezelnünk kell. Folyamatosan nyomon kell követnünk, hogy milyen létszámmal rendelkezik a cégünk, hiszen ha túllépünk egy bizonyos kvótát, akkor a telefonközpontot is bővíteni kell. Ez viszont nem mindig jelenti azt, hogy egy teljesen új központot kell vásárolnunk, hiszen a régi is tovább bővíthető. Viszont ekkor szükség van az ns500 analóg mellék bővítőkártya megvásárlására, amelynek köszönhetően egyáltalán nem merül majd fel semmi féle probléma. Természetesen profi szakembereket kell megbíznunk a munkával, hiszen minden egyes telefonközpont esetében egyénileg kell meghatározni minden egyes bővítési és persze javítási folyamatot is. Hiszen így lesz egy olyan központunk, amely maximális szinten megbízható, és hosszú távon terhelhető.