Céged fejlődéséhez elengedhetetlen, hogy az arculattal kezd a felépítkezést. Lehet, hogy azt gondolod, hogy ráér majd akkor megszületni az arculat, amikor már felfejlődött a cég. Az arculati elemek legalább olyan fontosak, mint a marketing terv, az üzleti terv, amit még a cég felállása előtt meg kell, hogy csinálj. Az arculati elemek biztosítják majd leendő ügyfeleidnek, vevőidnek, hogy megtalálják a vállalkozásodat. Az arculati elemek fogják sugározni a célcsoportodnak, hogy mi a küldetése a cégnek, ez alapján már el fogják dönteni, hogy valamilyen szinten megbíznak-e a cégedben, vagy sem. Előrevetít egy egyfajta küldetést, szín és formavilága teljesen be tudja határolni a célcsoportodat, és meg is fogja őket találni. Az új cégeddel, ha részt vesz egy kiállításon, vagy bemutatkozik valahol, kénytelen olyan megjelenéssel kivonulni, amely egyből az arculati elemeivel tudatja az érdeklődőkkel, hogy valami új van a piacon, amit szeretni kell! A kiállításon installáció formájában bemutathatod kicsiben, hogyan működik a te szervezeted.