A legtöbb nagyobb cég, igenis nagy hangsúlyt fektet a vásárlók visszajelzéseire és a velük való kommunikációra. Ugyanis nekik köszönhetően kapunk visszaigazolást arról, hogy melyik termékünk jó, és melyik az, amin még finomítani kell egy kicsit. És ez a legkisebb vállalkozás esetében is nagyon fontos, mert így leszünk sikeresek, ami a bevételeinknek is jót fog tenni. És ha nem tudjuk, hogy hogyan is teremtsünk megfelelő kapcsolatot a vásárlóinkkal, akkor érdemes lehet segítséget kérni szakemberektől. Ugyanis a kommunikációs ügynökség segítségével, a szakemberek mindent megkönnyítenek a számunkra. És ne gondoljuk azt, hogy ez felesleges pénzkidobás, mert hosszútávon nagyon is megfogja érni. Ugyanis ha a vásárlók megbecsülve és fontosnak érzik magukat, akkor megbízhatónak fognak bennünket tartani, ami nagyon is fontos, ha vásárlásról van szó. És bizony a sok pozitív visszajelzés, csak növelni fogja a sikereinket, így igenis fontos nagy hangsúlyt fektetnünk rá.