irodaköltöztetés

Ha vállalkozása kinőtte a jelenlegi helyét, vagy egyszerűen csak új, előnyösebb környezetbe költöztetné azt, a legelső, és legfontosabb lépés a megfelelő költöztető cég megtalálása.

A Visszük.hu az iroda költöztetés területén is óriási tapasztalattal rendelkezik, hiszen az elmúlt évtized során lakások, gyártelepek és üzemek mellett évente több tízezer négyzetméternyi irodát költöztettünk el.

Amennyiben minket választ, nem csupán abban lehet biztos, hogy a berendezési tárgyak és csomagok tökéletes biztonságban lesznek, hanem abban is, hogy a költözés a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban lezajlik, a pontosságot és a határidőket minden esetben prioritásként kezelve.

Egy irodában nem állhatnak napokig vagy hetekig egymás hegyén-hátán a különböző berendezések, bútorok, iratok és dísznövények, tehát a gyorsaság még fontosabb, mint általában.

Ezen felül a fénymásolók, páncélszekrények és a különösen a sérülékeny informatikai berendezések szállítása nagyon komoly szakértelmet és felkészülést igényel.

Hogy munkánk gyors, hatékony és költséghatékony lehessen, elengedhetetlen a helyszíni felmérés. Ez ingyenes, és természetesen semmilyen kötelezettséggel nem jár, azonban szükséges ahhoz, hogy meghatározhassuk, mekkora létszámra lesz szükségünk, illetve, hogy melyik járművünket célszerű használni. Különböző méretkategóriákba tartozó teherautókkal és furgonokkal rendelkezünk, így bármilyen volumenű fuvarról is legyen szó, mi fel vagyunk készülve.

Menjen végbe a költöztetés Budapest, vagy akár Berlin területén, munkánk színvonalát garantáljuk. Leendő ügyfeleink abban is biztosak lehetnek, hogy áraink észszerűek és megfizethetőek. Mi nem reklámárakkal hirdetjük magunk, amik csak első ránézésre vonzóak, de különböző rejtett költségek adódnak hozzájuk; nálunk nincsenek apróbetűs részek. Ha árajánlatot adunk, ahhoz tartjuk is magunkat.

Naptárunkban a hétvégi, és a hónap végi időpontok jellemzően hamar betelnek, ezért mindenképpen érdemes szolgáltatásainkat legalább pár héttel előre megrendelnie.